Looov

Sommar sommar & sol havet å vinden.......

sommarlov. Äntligen guu så skönt. Känns inte alls som sommar lov nu men bara jag tänker efter så njuter jag. Tänk ligga och sola varma dagar, dricka kall dricka, åka runt på olika ställen, gå på yran, åka till göteborg vara med alla vänner.

Men efter sommaren börjar jag 9:an :O. Känner jag mig mogen å redo för det. Neej haha gud det är liksom bara ett halvår kvar tills jag ska välja gymnasium :O.
Ne nu ska jag inte tänka på någon mer skola första veckan i alla fall för sen kommer ju sommar skolan :O. Guu men inte ens säkert om jag kommer in på den ju?. När får man veta om jag gör det ? aja strunta i skolan var det..

Skolavslutningen var trevlig. Se alla som klätt upp sig vissa bättre än andra kan man ju säga haha.
Vissa i klassen kommer man ju inte ens se på 3 månader.

Just ja. Jag fick gå upp på scen :O. Hade jag räknat med det haha nejnej. Guu så pinsamt jag har ju scen skräck nu förtiden. Trodde jag skulle rammla å allt men det gjorde jag inte :).

Och ja ska man prata om betygen ??. Jag är faktiskt otroligt nöjd med mina för att vara jag..
1 MVG  bild
5 VG     teknik,fysik, svenska,idrott,  och något mer:O Betygen ligger nere^^
resten G
Alltså förbättrat mig i nästan allt :D. Förra terminen gick jag ut med. 1 IG. 3 vg å dom andra G.













Ikväll ska jag ut. Får se vad det blir grilla eller något :)..

Puss

Kommentarer
Postat av: Nicke

Okej =).. Det är bra här! Vad blir det till sommarn då? :)

2009-06-12 @ 21:09:41
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0