4/6

 Jag är sjukt trött just nu, men ärligt glad :D.

Hela dagen har bara vart lyckad. Jag var till och med pigg när jag vaknade imorse.
På skolan skulle vi på badet, eller ja på idrotten. Cykla dit i piss vädret.

Så börja det med att vi skulle simma i tio minuter fram å tbx. När vi var klar med det skulle vi så snabbt som möjligt simma till andra sidan och livrädda en docka som låg på botten och när vi hade fått upp den skulle vi he dockan mot typ väggen och sen direkt ta en "riktig människa"  och köra livräddning med den tbx.
Sjukt jobbigt ju haha och stressad var jag med.

Men det gick bra :). Och när vi fick fritt så ropar läraren på mig att jag ska komma så tror jag att ja ska få skäll eller något haha. Men så visar han en lapp om vad jag har för betyg. YES. Jag har äntligen höjt mig nu har jag VG. G är förjäkligt sämst på idrott så jg har typ skämmits men nuså :). Nu måste jag bara hålla det hela 9:an med (a).

Ja åså är man ju i tidningen med ;).
Haha blev pinsamt ful på bilden men det är konfrimtions bilden ^^.

Nu ska jag vila är dligt trött.

Puss elin




(bilderna är tagna av cam så någolunda dåliga)


Ja justja. Igår kom fotbolls kläderna :D. Sjukt snygga och super sköna. Kommer nog bilder på dom sen. Byxerna och långtröjan är tryckta E.O och Olsson. Sen shortsen och t-shurt är vanliga + 2 strumpor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0