09/6

Halloj.

skummparty va sägs ?. Haha.
Östersund har för första gången fixat en skummbads"fest". För ungdommara. Tråkigt nog känns det som jag är lita för gammal för det nu haha. Kommer komma 6:or och 7:or ungefär haha jippi.
Ne nu tycker jag alla som kan ska gå på det med vita kläder haha ;)
skoja bara.

Jag fattar inte meningen med skolan denna vecka ?. Fel att bara ha avsltning på måndagen sen lov?. Vi gör ju endån ingenting. Ne ärligt kommer jag sakna skolan :O. Eller inte själva skolan utan att man har nått att gå till och träffa alla vänner,och bara sitta å skratta.
Jag vill inte börja i 9:an det kommer vara läskigt. Jag kommer vara orolig för om jag kommer in på gymnasiun jag kommer vara orolig för jag väljer fel. Jag kommer vara orolig om jag ska flytta eller inte asså shit.
Och jag kommer sakna 9:orna ja det är sant.

Skit samma.
Jag har blivigt en nörd framför photoshop. Jag lär mig inge nytt utan kör bara på samma saker haha för mer orkar jag inte. Men nu är det ju så att jag inte har några mer bilder att fixa? :O.
Måste typ be folk skicka bilder till mig så får jag fixa haha nerå men nästan så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0