15/6

Äntligen!. Äntligen har solen tittat fram, fast då bakom molnen för det mesta och vinden får nästan till och med ner mig på marken. Då kan man säga att det är starka vindar. "fniss".

Hade bestämt med mamma att jag inte skulle sova bort hela dagen igen. Så ställde klockan men inte gjorde det något bättre den ringer men jag ligger kvar i 2 timmar till. Fan det är det ja kommer lägga mest tid på att göra på lovet ju. Ne första veckan får man faktiskt sova mycket.
Men då tyckte jag ju att det var konstigt att hon inte komin å sa att jag skulle upp. Så jag går upp vid halv 1 och går ner så får jag veta att mamma och pappa hade åkt till akuten.  Va?. Ja mamma kunde knappt andas nä hon vakna så dom fick åka dit. Men det var inge farigt så hon fick tydigen åka till hälsosentralen å få medicin sen var dom hemma.
Stackarn.


Jag kom precis hem. Var ute å gick & prata med Malin en sväng.
Och så har jag ju försökt städa lite. Men måste nog fixa lite mer. Blev 3 kassar som skulle kastas bara efter 2 lådor haha. Sen orkade jag inte mer. Hah typiskt mig.





Will always be on your side.
The time will never change
Don't let go.
I believe on you!..


Kommentarer
Postat av: vesna

:D

2009-06-15 @ 20:22:06
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det skulle vara jättesnällt, du får såklart länkning eller om du vill ha någonting annat.

2009-06-15 @ 21:43:48
URL: http://mmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0