surt

R.I.P mitt thomas sabo armband. Faan mitt nyaste finaste bästa åååh armbandet och smycket glömmdes på solariumet så stoligen finns det inte kvar nu.  Är det inte typiskt att mina finaste saker och "dyraste" försvinner.

Jag har haft en super bra dag tills nyss när jag märkte att det inte satt på armen.

Cykl ner med ida å gick en runda på stan sen sola vi och åkte hem. Kom hem måla tå å hand naglar och hade ansiktsmask. Och nu sitter jag här.
Pirrigt till imorgon fast vi inte ska göra nått specielt. Fast betygen kommer :(:(.
 










Nu ska jag gå å grina. Och ont i knät har jag med.

Kommentarer
Postat av: Martina

Väldigt fin blogg elin !

du kan gärna få hjälpa mig med min nån gång, för du vet ju kanske hur den ser ut?;) ingen vacker syn.

men men, vi får åka och sola någon dag tycker jag.

haha jävla synd att du glömde ditt armband där "/

ha det så bra, så hörs vi! (:<33

2009-06-11 @ 21:38:33
URL: http://martinasandstroom.blogg.se/
Postat av: martina

Hihi va braa:D

Vi får ses någon dag då, så kan vi sola, sen kan du hjälpa mig med bloggen, sen kan vi ju sova hos varran!? ta igen tiden vi inte har setts (:

<3

2009-06-12 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0