on-to

Tjabba tjena.

Jag är helt slut sen gårdagen.
Bestämt att jag skulle vara barnvakt åt 2 av min kära kusiner. I alla fall var morbror snäll så han lämmna över Sanna hos mormor på morgonen så jag skulle få sova ut för hela dagen haha. Elias var på kollo så han skulle hämtas vid 4.
Vid 12-1 gick jag till mormor så vi åt där sen fick jag gå hem med Sanna. Som tur skulle min bror hjälpa till med haha så han fick gå och hämta Elias. Efter en hel dag hoppande,springande å skirikande var jag helt slut.
När klockan var halv 11 kom deras föräldrar och hämta dom, så då tog jag ett varmt bad med asikskmask å inpackning.

Ljuvligt haha.

Idag vet jag inte va som blir av. Mäst legat hela dagen å sovigt så kanske blir så hel dagen ?. Måste ändå upp tidigt för morgondagen. Ska iväg till järpen å fira midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0