08/6

Jag håller enkligen på att ladda upp bilder från kameran & mobilen som jag inte gjort på evigheter.

I alla fall var det elevensval idag. Had hkk/läs å film med Frida så dagen börja med film, i taket lyser stjärnorna (igen). Som vanligt sitter jag å grinar haha. Tur att jag inte ver ensam och att Frida är van haha.
Kl 12 så kom mamma och hämta mig för jag skulle till frissan. Åker dit så mamma klipper sig först sen va det min tur och senare kom min bror haha släckt träff. När jag blev klar tog jag bussen hem. Och nu är jag här..

Jag kom i alla fall hem med 2 grejer (a). Man får aldrig för mycket av hår grejer.


Den första (gråbrun), är en inpackning i deras nya serie.
Den andra (blå) är till för lockarna så dom ska hållas på plats villket jag behöver.

Håret får ni inte se!!. Skulle nog villjat ha lite kortare faktiskt nu är det mellan vilket är tråkigt. Men allt slitna är i alla fall borta vilket är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0