05-06/06

Vilken DAG !!!.

Jag trodde jag inte hde några paner för dagen alls. Men eftesom det tydligen var mycket får det bli en lista

8:00 skolan.
13:45 kommer hem och får veta att jag ska vara i burnflo på studentskiva om en timma å en kvart. Inget jag vetat så blev bara att sjänga fram kläder hoppa i duschen å sminka mig lite.
18:00? Åker tbx hem åker till en lämmnar paket sen åka hem igen och där står jens å väntar. Han kör oss in till stan där vi ska på en till student skiva.
20:00 går in till stan (vi var en bit utanför) Hoppar på bussen och åker till oscar.
20:30 går å möter oscar,fredric,tomas,marcus och gustav gåt till ica å köper saker.
21:00 går hem till tomas väntar typ en timma på jesper sen kollar film
 sen blev det ut å nu sittar jag här super trött

nu ska jag sova
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0