04/7

Trötter.

Dagen blev kolla på fotbolls final tyvär vann inte ope pojkarna :(. Det blev straffar, men ag tycker ni var riktigt duktiga (:.
Senare blev det ett cykla vidare till stan, vet ni hur onte jag har i mina ben jag har gått och cyklat heladagarna i 3 veckor typ och inte sovit ett dugg eller något så ikväll stannar jag inne och vilar, skulle egentligen ut med tjejerna men en vildag får det bli.

Måste fixa en massa musik till göteborg med och skriva en packningslista och packa å hålla på, fixk veta att vi åker på fredag :o Shiit vad tiden går fort jag trodde det var typ 3 veckor kvar, men men det känns väll ganska bra (:.
Städa måste jag göra med mitt rum ser ut som ja jag vet inte vad :O. Jag tror nog alla mina käder ligger runt om i mitt rum å ja jag vet inte vad.

Nu har jag fixat in mer bilder men långt ifrån alla.
Så nu får ni från veckorna som gått och på sakerna jag köpte idag å förut (:










 
Älsklings shorts med nitar h&m

 
Tröja Monki


Sololja Dior

Nu ska jag återgå till städning å packlista

Kommentarer
Postat av: edubbelv

Sv: Jaja, men jag måste he in alla på datan först! ;)

2009-07-06 @ 13:28:22
URL: http://edubbelv.blogg.se/
Postat av: edubbelv

Föresten, kan inte du rösta på mig till att bli veckans blogg <3

2009-07-06 @ 13:53:39
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0