göteborg nästa

Tjabba tjena.

Nu hoppas jag på att allt är nerpackat men som det troligen inte är
Jag kommer väll glömma det viktigaste som vanigt, men jag har bestämt att om det blir så får jag köpa nytt där tss.
Tåget går 20:50 tror jag alltså natttåg i sån här kupe. heter det så?. Jag åker men familjen och Emma :). Blir nog mysigt.
På södag kommer mitt lag fram till Göteborg och då tar jag min packning och möter dom. Sen åker vi till skolan vi ska bo på senare är det invigning som jag har hört är skit stor ? (A).
Jag bor på hotell i 2 nätter sen skola resten av veckan om jag inte vill sova med mamma å pappa i en lägenhet de har lånat, vi får se :).
Jag hoppas på bra väder och vinnande matcher och komma hem med mycket kläder haha :D.

Kanske ska gå och leta lägenhet och kolla skolor där borta det låter bra hihi. Jag vill som sagt flytta dit efter 9:an (: (önskan). Hah.

kanske skriver något när jag är där vi får se.


Hade bäst så länge

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0