hejhej göteborg

Aldrig mer sov vagn på tåg?. Eller?, ne usch det gillade jag inte, alla sa " åh jag kan sova jätte bra i tåg". Jo tja haha fan sov nog en halvtimma av 11 timmar bläää och på söndag är det dags igen altså nästa vecka. Om jag inte åker med familjen hem på fredag förståss.
Jag hade tänkt att resan skulle bli värsta bra men fan först å främst va det trångt fast vi hade en säng över. Äkligt och el en funkade inte. Jag skulle ju ligga å se på film hela resan sen säger dom att dom håller på att göra om så det inte funkar :O.Aja sluta klaga nu Elin haha.
Kom fram till Göteborg vid 9 tiden tror jag och gick direkt till hotellet och skulle sedan på stan direkt och var trött som en tok och kände sig inte vidare fräch efter en lång och jobbig resa. Men som tur var Nicklas å Emmas rum klart så vi fick he väskorna där och ta snabbdusch å vila lite + en SUPER god frukost mhmm jag älskar hotellfrukost nybakat bröd å allt.
När alla var klar var det bara att gå vidare till stan (tur det vad nära) och tur jag hade Emma med så det i alla fall var en till tjej som gilla att gå in på alla affärer som finns haha. Men tillochmed hon tror jag tröttna på mig haha, är jag så pass jobbig ? (A).


När vi kom tillbaka till hotellet alltså nyss typ så fick jag mitt kort till rummet och gissa om vi inte har sveeten ?:D. Eller tror det är det? det är i alla fall skit stort och fint mycket större än Nicklas å Emmas. Hihi.
Man får gratis kladdkakor och vinebröd haha fet.. Gratis caffelatte å allt möjligt med ;). Check..

Lite shopping blev det med men spera lite tills tjejerna kommer hit så jag får shoppa med dom med ;) haha. Har i alla fall kollat lite vad jag ska köpa senare så det är bestämt och nästan allt finns på topshop sweet.
Dagen shopping kommer nog på bild senare men det blev
Slitna jeans topshop
Jeans shorta zara
solglasögon (50000 paret).
T-shurt gina.....


Ikväll blir det liseberg. Hah inget för mig om inte alla roliga vatten saker haha. Allt annat kommer jag svimma eller spy av :(
Ja nu ska jag bara ligga å mysa i min säng ( älskat hotell lakan :O )


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0