18:36



Shopping Göteborg. Borde även tagit kort på all mat jag köpte hahah.

Grekisk? flagga-- En puss på kinden
Bikini troror--Gina 40 kr rea. Fynd
3 trosor Gina-- 150 kr??
Tröja m tryck-- Gina 99 kr
2 thigts ( inte med på bild)-- H&M 80 kr
Nagelack 2 st(inte med på bild)--Cubus 35 kr?
Jeans -- Topshop 699 kr
Väska-- Topshop  350 kr rea
Skärp-- Cubus 79 kr
Linne -- Gina 149 kr?
Skjorta-- Zara 299 kr
Skor-- monki 150 kr rea
Stickad tröja-- gina 199 kr ?
Grå oversize tröja-- 249 kr?
Deodorant DKNY-- Pris?
Klocka lila-- Prickikatt ( nya favvo affär?) 199 kr
Solglajjor (inte på bid) -- JC 199 kr 

Jag tror jag fick med allt :).



Så bjuder jag på en söt bild från Liseberg.  Sara längst upp Jag mitten  Markus längst ner :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0