01:17


Jag har haft en helt perfekt kväll. Lite dryg film men folket gör susen. Ensam på en bio popcorn krig och en massa skratt.
Göra ort sig som aldrig förr och träffa en massa folk, låte det inte bäst ? :D.

Haha först tänker inte ida å jag på vad vi gör så vi spriger mot bion men då stoppar vakten oss för man ska visa biljetten haha. Sen springer 8 tjejer in i en salong å börjar sätta sig och bråka om vilka som ska sitta vart effter ett tag märker jag att vi sitter i fel salong haha.

Eftersom yran börjar imorgon har en massa folk kommit och det är super bra:D. Det behövs, det är sånna här gånger jag känner att det är roligt att bo här.



bilden får duga
nu ska jag sova
stan imorgon radan vid 11 sen sova sen yran natten lång ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0