03/01-09

Hejhopp!.
Frida gick precis eller aa kanske ett tag sen då. Vi skutta ner på ica för att handla mat och var där minst en timma typ haha vi leta pizza deg fast vi redan hade tagit i den flera gånger men var inte säker på om det va den men ville inte fråga någon heller men aja :P. Men ifall lär vi kom hem skulle vi fixa det där och när vi tar ut degen så knövlr frida direkt ihop den fast man ska bara he ut den så den gick sönder så den fick vi kasta, hon fick gå hem och be hennes mamma om recept på en egen deg men det gick lika bra det ;) haha. Sen blev det en god pizza. Efter det vart det musik i hög musik haha =). Och sen lite tv men tyvär så orka jag inte koppla in datan i tv'n där nere och jag hade ingen bra film så det blev och se på lite skit saker.

citat
(appropå ingenting)
Frida: Jag stör mig på ordet Kyss
Elin: Jaha ?
Frida: Varför kan det inte heta kiss ist? som på engelska

Elin: Hahaha

Frida: vaa ?

Elin: piss ? kiss

Frida: Men åhh inte sånt kiss. 
Haha humorn är på topp

citat
(I tel med mamma)
Elin: Vart är den gröna muffen ? 
Mamma: Vaa muppen ?
Elin: Men ne vart är den gröna muffen till köket ?
Mamma: Muppen i köket ?
(mamma gå på hörsel kontroll :) )

Roligt jag vet ^^

ne


Nu ska jag göra mig iordning för sova skönt :).Måste börja gå efter dom rätta tiderna igen.

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0