30/01-09

Hej på er!.
 
Jag är ige bra på att spara pengar :(.
Kom precis hem från stan med Malin och Frida :). Mycket trevligt. Hitt faktiskt mycket saaker nu men somsagt jag försöker ju spara ihop 15 000 så x).
Jag köpte i alla fall ett halsband där det står hope på från glitter. Super fint :). De blev en randig tröja med från H&M och ett mörkröt nagelack :). Sen massos med godis som jag Malin och Frida ska dela på ikväll. Ska ner och färga håret på Malin :). Skulle jag behöva med men tycker inte om att färga hemma känns säkrare hos frisören :P.
Träffa massa folk med super roligt. Vi har inte träffat varann sen sommras å då blev det liksom bara ett hej, lite synd tycker ja!.






Vad är era favorit nagelack ? :)



Usch va blek jag är :(...



Och så godiset haha x)


Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

såå fint med randigt!!

2009-01-31 @ 15:00:19
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0