25/01-09

Jag börjar bli less på att bara ligga hemma och slappa nu!. Men eftersom jag har feber idag med så blir det att stanna hemma imorgon med. Och jag behöver ju städa åså men det orkar man ju inte :( sen plugga måste jag egentligen men jag orkar knappt lästa bokstäver haha x). Fast jag mår mycket bättre nu och febern börjar gå ner :).

Ja kom på en sak jag vill ha en tatuerning föresten äre mycket jag vill ha men en liten söt tatuering skulle vara sött, men eftersom jag knappt får ta hål i öronen eller jo men jag kan ju glömma det i alla fall tills jag är 18 år haha. Fast då lär ju jag inte vilja ha någon eller något så det får väl ta sin tid huh.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0