22/01-09

Hej på er!.

Gud vad jag är trött & skolan är bara för mycket!. Eva fyller år idag grattis!. Imoron blire middag och så hemma hos henne mys. Sen måste jag ju börja packa någon gång. Kl 8:00 far jag och Frida till Sundsvall så det blir ingen sovmorgon direkt så får försöka komma hem tidigt från Eva så jag ska klara stan x).

Lördagen kommer väl bli stan sen in på hotell och äter middag på resturang eller något med laget sen sova och på söndagen börjar matchena tidigt troligen!. Så ingen sovmorgon då heller jag som behöver det på helger.
Inte för jag vet om mina fötter kommer hålla men de får vi la se. Jag får väl tejpa på som fan x).
Ifall idg på idrotten så va det skidor och så känner jag påvägen upp till vg hur det börjar göra så jäka ont i hälen och när jag kommer tbx till skolan ser jag bara hur det har åkt bod igenom 2 strömpor och 2 par plåster :O haha inte undrpå att at gjorde ont.
Jag är så jäkla less på mitt korta hår nu :(. Varför klippte jag av de ?. Snart får det bli hårfölägning ^^. Ska bara spara några tusen så jag går råd med en systemkamira.

Nu ska jag plugga lite matte har prov imorgon :(. Och sen sova är helt slut efter fotbolls träningen.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0