Svar!

SVAR här kommer svaren från gårdagens frågestund :).

Vad har du för intressen?          
Fotboll (jag spelar i ett lag som heter ope) vara med vänner, shoppa i massor och mode :).  

Varför bloggar du?
Jadu. Haha jag tycker det är roligt att skriva och så. Sen kolla tillbaka efter ett tag och se bilder m.m. Sen år det ju roligt att få veta hur folk tycker och tänker :)

Varför började du blogga?
Jag gillade att kolla på andras bloggar, vidioklipp och mode m.m och så va det jag och en tjej som satt och prata om bloggar mins jag så båda starta en hah :).

Favoritbologgar?
Oj jag gillar nog mest stina-lee, Elin kling och kenza :). Eller dom är inte så jäkla bra egentligen men det blir att man fastnar för dom. Fast det är många bloggar som inte är så kända som jag gillar mycket med:)

Vad ska en bra blogg innehålla enligt dig?
Humm. Jag gillar ju att kolla mode och vidiobloggar. Men humor och sånt är bra med det kan alltid pigga till en dag :).
Jag gillar inte sånna bloggar där man bara sitter och skriver om hur snygg och bra man är hur man hatar vissa kompisar m.m. Liksom tänk om det va en själv !.Konstigt folk haha

Hur många besökare har du/dag?
Jag förstår inte frågan? Eller ska det stå idag?.
Aja jag har inte direkt mycket men det ligger mellan 20- 50 läsare per dag. Bättre än va det var förr i alla fall :)

Vad är ditt besökrekord?
Mitt rekord är 81 tror jag haha. Gu tänk typ kenza endå som har 40 000 läsare eller något sånt. Men bra för att vara mig som för ett litet tag sen bara hade 5-15 läsare ^^.

Har du fått en taskig anonym kommentar någon gång?
Ohja. Och jag förstår mig inte på folket. Men jag har nog skrivigt nått lite dumt förut med. Men det finns ju ingen mening med det!.

Vad ska du göra efter gymnasiet?
Oj det är länge dit. Jag går ju bara i 8:an än så. Mitt första steg är att försöka fixa mina betyg så jag kommer in på något gymnasium och ta det jag får. Men jag vill flytta och gå skola i kanske göteborg eller sundsvall. När jag är klar med det vill jag leva livet liksom ^^ kanske resa någonstans och få jobb :)

Vilket är ditt drömresemål?
Oj jag har ingen aning. Men jag skulle villja åka till thailand eller hawaii :D. Jag skulle villja gifta mig utomlands :).

Favoritblogg ut av alla?
Ojoj guu svårt. Men jag får säga stina-lee jag gillar hennes vidio bloggar och hur glad hon alltid är :)

Favoritblogg i kategori mode?
Humm. Jag är inte den som letar omkring på bloggar utan liksom tar dom jag hör saker om^^.
Men jag gillar bloggar där killar visar sina kläder och kommer med förslag åt tjejerna det är alltid roligt och höra vad killar tycker om tjej kläder :).Men Elinorak.blogg har en bra blogg med mode och så:). 

Favoritblogg i kategori foto?
jag gillar nevnarien.blogg  :)

Bästa manliga blogg?
Jag läster inte så många kill bloggar men bland dom jag läser är det nog mellan grymtroligperson.blogg
eller eerikandersson.blogg. äsch Erik vinner min plats till bästa manliga blogg :D

Vad anser du om mode världen?
Jag älskar mode!. Men det börjar bli för mycker med alla. Liksom om man har en tröja som man köpte förra månaden så är den helt ute för vissa^^. Fast här där jag bor vågar ingen ta ut svängarna och börja med någonting nytt å så vi kommer liksom ett år efter alla. Det är lite tråkigt:(.

Skulle du kunna tänka dig att arbeta som modell om du blev till frågad?
Ja det skulle jag nog :). Om det var ett bra sådant och inte bara nå porr eller ja man vet ju aldig. Jag har faktiskt suttit som hårmodell för er som inta viste hah. Men det var inge stor direkt jag blev frågan av min frisör om jag ville så tacka jag ja och dom liksom färga det olika och sådär, sen några bilder.

Har du några djur?
Ja jag har en liten kanin som heter stampe haha :D. Fick den när jag va kanske 8-9 ingen aning faktiskt (a).

Tjänar du något på att ha din blogg?
Inte ett öre. Gör det inte för pengarna :). Men skulle inte tacka nej till att få lite heller hah :D.

Tror du bellablogg.se blir nästa stora bloggare?
Haha jag hade faktiskt inte en aning va det var för blogg för än jag fick frågan. Gick in på den lite snabbt nu och kolla den såg rolig ut :). Men man vet aldig.

Berätta om något som nästan ingen vet om dig!
Ojoj :O.För de som inte kollat på min blogg förut och gått bak å kollat så har jag dyslexi. Ja sen vet jag inte riktigt eller jo jag känner mig skit ofräsch om jag liksom inte duschat rejält vet inte hur man ska förklara men jag måste duscha riktigt, och va skit noga överallt. Tar typ 1 timma varje dusch. Jag vet låter sjukt å konstigt men sant.


Vad blir ditt nästa köp?
Oj jag har ingen aning det lär väl bli någon onödigsak. Eller jo jag ska på badet imorgon så det blir väl en dricka eller någonting där för jag kommer inte hinna med lunchen på skolan^^. Men något riktigt köp?. Jag försöker spara pengar för att gå och få riktigt löshår och köpa en systemkamira men kamiran ska jag önska mig i konfermations present med så får vänta till dess och se om jag får någon :).

Framtidsplaner?
Jag ska sova ute på gatan restan av livet. Haha ne jag skoja. Jag vet inte riktigt jag har inte tänkt så långt, men ut och resa mycket skaffa ett jobb jag trivs med, gifta mig lycklig få söta barn och bli rik. Haha vilken dröm !!

Vad är det bästa med att blogga enligt dig?
Jag vet inte riktigt. Det ä roligt att skriva ner allt och lägga ut bilder m.m sen få massa fina kommentarer :).

Favorit plagg?
Humm. på vintern är det nog min underbar peak dunjacka. Och på sommaren längtar jag att få ha mina nya shorts med hög midja huh får se om det blir en favorit :D.

Favorit maträtt?
humm. tacos? hah ne eller det är skit gott men grillat kött på sommaren med massa goda saket till :D mumms sommar. Eller thaimat typ sjuk gott med massa nudlar och grönsaker,nötter och kött guu så gott. Haha :D

Vad heter din pappa?
Haha han heter jan-olof (janne) ingen säger jan-olof men. Jag visste inte ens att han hetter det när jag va liten då va han pappa eller Janne :).

Hur lång är du?
Jag är nog precis 160 cm lång :(. Har tyvär inte vuxit sen jag gick i 6an.

Bästa resa?
humm det är nog USA eller Bulgarien. De får bli Usa fast jag var så liten då :/.

Vad äter du till frukost?
fil och flingor special K flingor och någon laktos fil eftersom jag får ont i magen av mjölk ;P hihi

Vilken är den bästa filmen?
Ojoj jag kan aldig svara på sånna frågor efterom jag glömmer bort namnen på filmerna dagen efter jag sett den haha fast den kan ha vart skit bra. Men på dom senaste filmerna jag sett får det bli i taket lyser stjärnorna :D.

Sommarplaner?
Jag ska bara njuta av livet :D. Sola hela tiden bli brun och sen blir det nog massa vänner och bad. Ska tyvär inte åka utomland i år tror jag :(. Men sen blir det massa fotboll med jag ska bl.a till gothia och spela :D.

Vad har du för mål med bloggen?.
Ja mitt mål var väl först att jag skulle få mer läsare med tiden och det får jag ju :).
Men nu vill jag väl att det ska gå bättre och bättre så kanske man får många läsare tillslut och blir lite halv känd haha :D.

Hoppas ni är nöjd men frågorna :) Om inte så får ni säga till så får jag förklara mer eller något hah :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

okej kul :)

har du lagt till mej?

2009-02-18 @ 19:16:36
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: Sara

bloglovin :P

2009-02-18 @ 19:20:20
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: emma

Kul och läsa frågor från frågestunden :)

2009-02-18 @ 19:20:27
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

wie, jag var bästa manliga blogg (h) hehe :D



roligt att se svaren! :D

2009-02-18 @ 20:01:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack så mycket sötnos :)

KRAM

2009-02-18 @ 20:20:31
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Missade frågestunden som vanligt, alltid lika seg ;p

KRAM

2009-02-18 @ 20:55:43
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: amilia

fin header!

2009-02-18 @ 20:58:42
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, det är helt okej :) med dig?

2009-02-18 @ 21:45:44
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin blogg :O :)

kommentera gjärna min med!

2009-02-18 @ 22:03:26
URL: http://rushour.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: aa har prov i morgon cokså, kan typ inegnting höhö. panik.

men ska vi lägga till varandra på bloglovin`? :)

2009-02-18 @ 22:24:37
URL: http://rushour.blogg.se/
Postat av: ida

sv: kul o se svaren :) roliga frågor du fick !

2009-02-19 @ 00:01:31
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 00:11:06
Postat av: gaystyle

tack. :D

2009-02-19 @ 00:33:04
URL: http://gaystyle.se
Postat av: Mona

godmorgon:) hoppas du får en bra dag idag

2009-02-19 @ 10:19:27
URL: http://monans.blogg.se/
Postat av: emma

hehe okej :)

Hoppas du får en bra torsdag!

2009-02-19 @ 10:57:16
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: Mona

Sv:tack=)

2009-02-19 @ 15:42:54
URL: http://monans.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska mode? HAHAH du måte skämta

2009-02-19 @ 17:31:32
Postat av: Anonym

svar: aa det var tråkigt!

på mitt SO prov gick det sådär, hade inte pluggat så mycket så..

2009-02-19 @ 21:14:20
URL: http://rushour.blogg.se/
Postat av: Liene

kuk att läsa alla frågorna och svaren:)

2009-02-20 @ 21:52:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0