10/02-09

Huvudvärken bara dunkar & det känns som mina ögon ska ploppa ur.
Har dansa hela dagen typ på skolan så det blev ju några snurrar troligen därför jag ha ont i huvudet.
Sitter men ansisktmask nu ^^. Måste ju se någolunda fräsch ut imorgon när jag ska åka omkring i en skid backe haha^^, ne jag ska nog mest bara sitt och kolla på när dom andra åker omkring för jag har ingen större lust att åka jaust nu, särskilt inte i den där backan man liksom åker upp och ner (tråkigt). Man vill ju åka omkring lite, men aja.

Bilder kommer nog tas imorgon med från skidåkningen får se ;).
Jag stör mig för mycket på vintern just nu. det är bara kallt.snöit måste ha massa kläder och håret blir helt förstört av mössan haha. + att mina läppar är skit torra och RÖDA!.fast jag smörjer in dom hel tiden :( skit störigt.

Föresten hade vi någon intressant sak idag på skolan. Mins inte va den hette men om man hade onte eller störde sig på något eller att det bara var någonting som hade hänt så man var nere. Så skulle man sitta och dunka med 2 finggrar på olika punkter så säga massa saker typ vi säger att jag har ont i ryggen så slår jag på sidan nedanför lillfingret och säger typ fasten jag har ont i ryggen så är jag bra som jag är och så byter man ställen och kanske säger ryggen om man tex dunkar på ögonbrynet och så^^
Bra jag är och förklara noppe.
Aja jag vet inte va jag ska tro men jag ska nog testa det någon gång ;).

Puss

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-11 @ 17:03:58
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0