091230

Im home!.

Eller kom hem igår om jag ska vara ärlig.
Jag har haft underbar skid helg som vanligt med världens bästa.
Vi åkte plastpåse nerför backen på kvällen, det tyckte jag var coolt,läskigt och kalt :D  (haha).
Det var så mycket snö så mina näsborrar fylldes med snö :), det tycker jag va äkligt.  Haha okej syko tjej.

Idag spenderade jag min dyrbara tid på att gå på stan och vara på samma affär i 3 timmar :). Och fika kom blandanat in i magen. Nej Anton jag åt inte en bulle jag tog faktiskt en macka och loka!.
Nu  har jag fått det ointressanta sagt.. 

Lite mer är att jag kom hem med nya underkläder en nyårsklänning och en skabb tröja som jag myser i :).
 
Nu när klockan endå är 12 så kan jag ju passa på att städa rummet som jag skulle gjort för 3 dagar sen?
Jag har också tappat bort otroligt mycket på sista tiden vilket jag inte gillar för det är saker jag behöver...


Helt inlägg om oitressanta saker varsågod :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0