091223

Funderar om man ska lägga sig så tiden går fortare ?, haha så barnslig är jag. Undra om jag ska va så barslig så jag ligger å gråter på natten för jag inte fått den barbie dockan jag önskat?, haha nej jag hoppas den tiden är över.

Förövrigt var gårdagen super mysig. Dom 3 små barnen som är helt ur form för det är jul och de har gått å längtat efter jul klappar i minst en månad haha, vet inte hm många gånger jag fick frågan hur många packet/ vad har du köpt blabla bla jag fick :).
Sedan har vi ju en lite kul sak, min mamma hade slagit in en julklapp med en typ maxbajs bok eller något liknande och skulle ge den till den minsta ungen alltså typ 2 år. Och sen så har hon skrivigt fel så det står Elias som är 10 år.  Ni skulle sett minen när han ser att det är en bajsbok hahaha jag har inte sett något liknande han verkligen såg besviken/ledsen ut men samtidigt försökte vara glad å tack för det han fått, haha jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0