18:49

Ny header det tog bara några timmar....
Och endå fick jag inte till den, haha.
Men den får duga, var sjukt tött på den andra å den här har ju lite humor haha.

Kom hem från staden för ett tag sen med Mupp nummer ONE Ida.
Kom hem med ett par jeans med, hitta ett par till som jag är super sugen på med men jag är ap less på jeansleggins så vi får se...
Min kära mormor har jag även vart hemma hos idag (kakor) haha. Ne lutar mer åt kaffe hållet haha tant.

Fick inte heller världens trevligaste överaskning när jag kom hem :/. Fick veta att en person min familj känner precis dött i canser :(. Tragiskt livet kan vara, kände hon inte väl men ha träffat henne en gång och hon var världens trevligaste.<3

Planerat att jag och Ida ska ta en powerwalk, hahaha, men vi får se, jag åt precis ett äpple utan att tänka på att jag precis blivigt allergisk av det åhh hela ansiktet typ svulnar upp å kliar i mun helvetet men medecin är tagen men det hjälper inte haha. Kul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0