18:15

Halloj, bara jag som är trött helatiden nu ?..
Affärerna börjar äntligen börja ta bort all rea som är kass hah. Så nu börjar höstkläderna komma lite mysigt:).
Jag hittade i alla fall världen syggaste kavaj och är kär. Men jag var så jäkla trött på stan så jag orkade ingenting, sen fyller jag ju faktiskt år snart så jag hoppas på lite presenter :D haha^^. Och jag har hittat super mysiga skor så vi får se :).

Ialla fall tror jag det blir "kalas" redan i helgen 2 veckor förtifigt alltså men alla kommer åka iväg så det passa bara då.
Så nu vet alla det haha.Skit samma

Jag väntar i alla fall på Anton :), han ska försöka hitta hit på sin kära moppe/motoscykel/cross jajag vette fan stor är den haha :D. Och han har typ ingen aning om var jag bor eller jag försökte beskriva men vet inte om jag lyckades så bra haha. Vi får väll se om han tar sig fram^^.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0