17:35

Fick skäll av Ida att jag inte uppdaterade något, okej kanske sant. Men jag har inget intresant att skriva och varför ska man skriva då när allt ändå är blaja? haha.
Men nu ska jag göra Ida glad och skriva (A).

Jaha vad har hänt?, jag har klippt av 5-8 cm av mitt hår... Eller aa frissan gjorde haha, så nu är det ännu kortare. Ena sekunden gillar jag det andra sekunden ångrar jag mig.. Men aa det är väll så det brukar vara men de får duga :).

Malin har även skickat lite bilder som jag lovat från "spa dagen".
Nu kommer ja verkligen bjuda på mig själv för dom här bilderna är inte vackra någonstans haha.








haha jadu jag tycker dom är ganska fina i alla fall... Eller?

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah :D

FIN ELIN SÅ KLART

2009-08-14 @ 18:40:27
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0