16:59

Solen finns idag med:D.
Jag kom precis hem från sjön med dom bästa.
Jag har legat och solat sedan kl 10 och ser knappt någon skillnad :O. Det lär ju komma efter duschen som vanligt...

Så jäkla härligt att det är sensommar endå, då har man faktiskt kvar lite färg till skolan börjar som jag annars aldrig har :).
Musik,bad,skratt,tjejerna och maat haha nerå men typ kan det bli bättre ? :D.

Bilder kan nog komma men det är Sofie som har dom nu ;)
Ikväll får jag se vad de blir antagligen tjejerna eller Anton?, han åker ju till göteborg imorgon å ska se på madonna :O, fan så kul!.

Gårdagen var i alla fall super mysig,
Cykla ner till minnesgärdet med massa folk och grilla med världens minsta brasa haha det var inte ens en brasa det var typ papper haha. Såg läskiga luffare,prata,skratta träffa massa trevligt folk som man aldrig umgås med.
Bilder där ifrån vet jag inte eller jag tror jag tog en bild hah.

Nu är det dusch...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0