1 april

Snabbt inlägg sen måste Elin pugga. Synd bara att det känndes som jag hade mycket att skriva om idag^^

1 april som nog alla vet. Jag har bara fått mig en lurning och det var av mamma som visa i tidningen att det kanske inte blev nå sommarlov. Jag var nyvaken och fatta inte att det var ett skämt så blev as sur haha sen tog det sin tid innan jag fatta att det var ett skämt.
Konfermation idag träna för redovisningen för alla syskon och föräldrar som är snart. Jag ska stå i centrum hela tiden tydligen haha. Jag som inte ville vara med ens. Menmen.

Jag vill ha sommar!!.

Denna låt gör så jag längtar överdrivet mycket. Fast det gör alla hennes låtar!.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tack du, det kan behövas. det suger ju att vara sjuk :/

2009-04-01 @ 21:00:48
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Nicke

hehe har någon lurats med dig annars idag då? :)

2009-04-01 @ 23:01:52
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0