Måndag

Hejhopp!.
Vakna av att Malin ringer och fråga om jag ville på stan ofc ;). Även fast jag försöker spara pengar tills jag ska till stockholm. Men det lär väl inte gå ändå. Aja så jag hoppa in i duchen direkt sen på med kläderna och gick och möte Malin vid bussen :). Trevligt. Hon shoppa mkt fina skor och massa annat medans jag inte hitta någonting fast det är ju bättre det x). Fast det blev ju inpakning, concealer & någon grej till ansiktet. Sen gick vi och åt på te-huset mycket mysigt att bara sitta och prata. Sen tog hon bussen till brunflo för att rida & jag åkte hem. Får väl se vad som händer ikväll kanske bara tar det lungt och pluggar lite? på ett lov  =S.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0