Lycklig! misslyckat

Hejhopp!.

Skolan var sug fast sen komdet bästa på engelskan fick jag sms av mamma och där stog det att den 12 december åker jag och sanna till stockholm och kollan på finalen i idol!!  Lycklig :D. fredag till söndag då hinner jag ju kanske shoppa lite med :D. Längtaar.

Fotboll efter skolan och det v väl det som förstörde dagen!. Min handled går nu inte att röra!. efter som det var nu min tur att ställa mi i målet och så kommer felix och skjuter värsta super skottet å jag skulle ju självklart försöka ta det !.  så min hand ggår nästan va eller känns det somifall men de blev ju inget mål ifall haha ;). Men nu går den inte och röra utan att den inte gör ont.

 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0