Lite snabbt

Ja nu får det bli ett litet snabbt inlägg.
Skolan var som vanligt fast om inte ännu värre!. Alla i klassen var tvungen och börja på något och ha en redovisning för hela klassen samma dag som vi fick reda på det :O menmen. Jag gör ju självklart bort mig och säger samma sak 2 gr sen ba aa nu e jag klar, så hade jag inte sagt någonting x) haha. Sen kom en gubbe från kyrkan typ ochh prata med oss på so'n så fick alla en bibel haha jag kommer läsa den varje kväll ofc ;).
Kom hem och gjorde ingenting eller jag sov typ. Sen har jag bara duschat och tagit det lungt. Jag förstår inte heller med skolan jag tror vi ska ha so prov men vet inte när och vet inte vad man ska plugga på och samma är det med no,engelskan!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0