Ibland är det bara för segt

Kö på duschen!!.
Happ nu hade jag inte mkt för mig jag bara väntar på att få duschen. Mina fotbolls tränare kom precis hem till mej med för alla förälderar ska typ ut och äta med varandra & då skulle det vara förfest hemma hos mej eller något så jag sätter mig snällt inne på mitt rum & har kramper i magen USCH. Jag är bara trött & har otroligt ont i magen så jag inte kan röra mig knappt, kul jätte kul mamma & pappa ska bort Nicklas lär väl dra ut med emma och hitta på något och jag får sitta här och ha ont menmen.
Nej nu blev duschen ledig så jag hoppar in i den.
Ring mig vettja om ni inte har något för er,om magen min blir lite bättre.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0