stess

Dagarna är stressade!. Igår var skolan helt okej. Efter skolan fick jag slänga i mig mat och sen åka ner till stan för att lämmna in glasögorna jag kollat på och sen skulle dom fixa dom jag vill ha. Dom kommer nog komma om ungefär 2 veckor. Åkte sedan hem och stack på konfa. 2 timmar pratande om kärlek ganska kul men jag var så jäkla trött. Kom hem och satt mig och pluggade eller försökte ifall.

Idag vakna jag av att mamma skriker att klockan är kvart i 8 PANIK. Springer upp och kollar vad jag har för saker på morgonen, Oh språk sen engelska, Blev lite lugnare och sa att jag kunde skippa språket vilket var okej (a). Fick ju sovmoron alltså haha. Kommer till skolan och har engelska sen no i ungefär 20 min sen tar alla tjejerna till bussen för att åka till badet. Kommer dit och tar ett omklädnings rum som vi trodde vi skulle få ha men tydligen inte me vi hade redan packat in oss när dom kom och sa till så då fick vi vara kvar (a). Simmade en stund sen slutade vi (: Simma är ju kul förutom att jag har vatten i öronen i en vecka typ efter det haha .nerå^^X). När vi var klar så trode vi att vi inte hade nå brotton alls eller ifall jag och Melinda haha x). Vi tog det lungt och åt där vilket dom andra gjorde med så vi sega på x). Sen satt vi där ett tag och hade ingenaning om när vi skulle börja. Sen gick vi ner till bussen och den kom typ aldrig men vi var lugn endå. När vi var framme ser vi hur alla sitter i klassrumen. Hah vi kom typ 30 min försent och alla andra hade kommit i tid x). Men våran lärare är snäll så det var bara att le och sätta sig hah (a). Efter skolan fick jag sätta mig och göra engelska provet. Jag tror det kan ha gått bra men är inte helt säker sker allt men stavningen kanske inte var den bästa :/. Jag vet faktiskt inte. Nu ska jag ifall försöka plugga lite no & hemkunskap. Asså jag fattar inte hur jävla mycket saker vi har och göra man är aldrig ledig :O. 

Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0