Elin skaffar glasögon

Hejhåå!.

Igår åkte jag ner på staden med Frida (:. Fast jag försöker spara lite pengar till stockholm så va jag ju tvungen att köpa lite saker (a). Fast sån tur jag har då så hade jag presentkort ;). Ifall blev det en töja, 3 nagelack,örhängen och en halsduk (:

Idag va jag hemma från skolan kände mig bara skit typ å ont i magen & huvudet. Vid 2 åkte jag ner på stan för jag hade tid för att kolla synen. Ja hur blev det med det då, jag är tydligen översynt eller vad det var. Så nu sitter jag faktiskt här med glsögon, fast det är bara ett par lånade för att se vilka jag vill ha men jag behöver ju bara ha dom när jag läser och kanske kollar å tv , imorgon ska dom tbx å då får jag väl se vilka det blir (a) ett par ganska stora svart bågar kommer det ju bi ifall (:.

Nä nu måste jag verkligen plugga. Jag har svenska prov imorgon och engesla kanske på torsdag fr se hur det blir med det

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0