Stockholm helg

Hejpåer

Usch jag hater verkligen att packa man tar alltid med sig för lite eller för mycket det blir alltid fel. Aja på skolan hade vi bad med klädsim asså det är sän jäkla skillnad med kläder på det blir ju skit tungt :O x). När jag kom hem frn skolan somna jag direkt och vakna vid 5 och var tvungen att börja packa men fan jag är ändå inte klar blää.
Men imorgon åker ju ifall jag och Sanna :D. Tiden är äntligen här. Ni får ju se upp i tv rutan om ni ser 2 galna tjejer haha eller sånna kommer det nog finnas många av x). Men vi är nog lngnare än johan palm tjejen haha ^^. Nä nu ska jag fortsätta att packa och måla naglarna hihi (a)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0