Söndag

Hejpå er!.

Igår kväll gick jag till Malin (:. Mysigt det var länge sen nu så det var på tiden att vara med varandra efter allt. Vi kollade på film fröken sverige tror jag den hette den var ganska rolig x) eller Jens va hah x) aj fitta, Fan v fult du har haha min humor. Vid 12 gick jag en bit med Malin och hennes hund sen gick jag hem.

Idag va det tänkt att jag skulle vara med Frida men så blev det inte för hon är dukti att gå på träningarna men jag är sååå less på fotbollen nu men snart så kommer jag tbx. Vill bara inte bli trött i det i sommar så då känns det bättre att vila ifrån det nu så ja börjar längta efter det igen. Aja jag ska försöka städa undan lite på rummet det e inte så mysigt med kläder över hela golvet haha x).

Snart åker jag till stockholm med Sanna ni ska vet hur mycket jag längtar!!. Helt underbart. SHOPPASHOPPASHOPPA. Haha får bara hoppas att inte mitt bankomatkort blir spärrat igen haha^^.
Imorgon ska jag nog ifall försöka hitta lite julklappar så jag har det gjort, för det känns alltid bra (:.


Tänkte bjuda på en bild på mig idag med bara för att (a).



Puss


Kommentarer
Postat av: Sara och My

Hej! skulle du vilja hjälpa oss att få läsarrekord? vi behöver bara två pers till:)

tack på förhand<3

2008-12-07 @ 19:14:12
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0