onsdag

 Hej på er :). Jag hade super trevlig dag igår!. Firade jul hos min morbror och honnoms fru i deras helt underbara hus med utsikt så det är sjukt. Aja lite bilder blev det men jag har inte fått in dem på datan än så de kanske kommer sen =). Hoppas ni har haft en bra jul med =). '
Jag är ifall super slö idag har tittat på 3 filmer redan tror jag haha det enda jag orkar göra.
Mitt rum ser ut som jag vet inte vad jag måste börja städa snart är jag rädd för. Och då ska jag inte påpeka min garderob haha. Ja jag fick i alla fall super mycket fina saker :). Ska försöka komma på allt hah.

En peakdunjacka,hela serien vitamin e från bodyshop,8-9 flaskor duschkräm från body shop,4 burkar body butter från body shop,converse väska, kläder, bildutskrivare från canon, hårgrejer från disp & loreal -vitamincolor,necessär,presentkort, plånbok, ID puder med 2 borstar, smink från clinique & the body shop, ansisk grejer från clinique,mer hårgrejer, 1 pilgrim ring & 2 pilgrim halsband, en glas hand där man hänger smyken, halsduk, nagelack, 2 gossip girl böcker,och den parfymen jag blogga om förut ;)
Det är troligen något jag glömmt men ja jag tror en bild kommer in på allt sen =).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0