Torsdag

Torsdagen börja med skola, jag och Stina jobba i fiket hela dagen typ sen sluta vi en timme tidigar och alla typ gick hem för att fixa sig till avslutningen. Går till Frida sen ner på skolan och kollar på folk som sjuner :O. Det va 2 tjejer i 7:an som var riktigt duktiga, Sen Mikaela såklart :). Sen va det Agge,Axel och Henrik som spela något hådroks band som fick spela allvarligt var dom skit bra hah :D. Sen behöver man inte prata om tjejerna i 9:an. Aja när allt var slut så gick vi till klassrumen och fick dom första betygen för min del :O. Efter det gick jag hem och bytte om igen å så sen gick jag ut och träffa Malin sen gick vi hem till Anders och gick ut med honoms hund ;) sen så kom Petter :). Trevlig kväll (:.

Nu ska jag sova mer eller not sånt mina ögon orkar inte hålla sig uppe.

Puss


Kommentarer
Postat av: ERIK

fick inte du nå bra eller? :S

2008-12-19 @ 14:01:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0