Dan före

God morgon!.
Jag ser att mina inlägg jag skrev igår inte kom in, typiskt. Jag åkte i alla fall ner på stan igår och skulle hjälpa min mamma med julklappar åt mina små kusiner. Jag hitta super mycket fint :). Sen tog vi en macka på te huset och åkte ner på ishallen och hämta Jens och bror.

Snart ska jag åka till kusinerna och ha en julafton en dag förtidigt haha ;). Fast det blir ju självklart imorgon med då far jag till mitt favorit jul ställe. Aja problemet för idag är att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig :O varför fixa jag inte det igår? . Ne jg orka självklart inte och snart ska vi åka och jag har precis kommit ur duschen hjälp, och jag har ju självklart fastnat vid datan med. Ne nu måste jag fixa mitt hår.

Puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

ja lite irriterande :S

2008-12-23 @ 12:47:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0